poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Konkurs! "Ja anielica"


Nie byłam przesadnie zachwycona książką Pani Miszczuk, a jak zauważyłam inni byli, dlatego też postanowiłam wysłać „Ja anielicę” w świat. Tyle razy brałam już u innych udział w losowaniach – postanowiłam się odwdzięczyć.

Nagrodą będzie wcześniej wspomniana „Ja anielica” w formie audiobooka. Zapewne dodam także drobiazgi umilające czas z lekturą.


Jedyne co, należy zrobić to wpisać pod tym postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w konkursie i cierpliwie czekać na wyniki, które ogłoszone zostaną 13 maja.

Zwycięzca zostanie wyłoniony na drodze losowania.Wygrywajka odbędzie się jeśli będzie co najmniej 10 uczestników.

Anonimowi - proszę podać swój nick i adres email.


Proszę o umieszczenie na swoich blogach bannera konkursowego linkiem do tego postu.

Życzę wszystkim powodzenia! :)


53 komentarze:

  1. Ostatnio wchłaniam audiobooki ekspresowo. Zgłoszę się więc z ochotą :)
    sardegna@poczta.onet.eu

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się - od dawna chciałam zapoznać się z tą pozycją. ;)
    ew-kaa@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tym razem to ja zgłaszam się do losowania u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od jakiegoś czasu poluję na tę książkę, czy to w formie papierowej, czy audio, więc z chęcią wezmę udział :)

    Zgłaszam się :)

    Baner będzie za moment na moim blogu w odpowiedniej zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Audiobook :) To ja poproszę.
    Banner już w zakładce

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się w takim razie i już umieszczam u siebie informacje o tej wygrywajce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze okazji poznać serii, dlatego chętnie skorzystam z szansy by to zmienić :)

    zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, a mnie tu nie ma? No to jestem.
    Cherr.
    monikaguniowa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, uwielbiam te historie :)
    madzik-dragon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,
    zgłaszam się :)

    Chętnie zapoznam się z kolejną częścią trylogii pani Miszczuk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zgłaszam :)
    jestem zaciekawiona tą książką. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się zgłaszam :) Wciąż tylko same pochwały na temat tej pozycji czytam, więc chciałabym się z nią zapoznać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście się zgłaszam :) Juz wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam szczęścia w takich konkursach, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ,jeszcze nie miałam doświadczenia z audiobookami ;)
    farmamedyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)

    Bannerek jest już na blogu w zakładce "Konkursy" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Bannerek wstawiłam w zakładce konkursy.
    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się- baner u mnie w zakładce konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie :) banerek u mnie w pasku bocznym oliwkowescrapowanie.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :) ostatnio polubiłam audiobooki :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    rowena7@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam lubię audiobooki, więc chętnie się zgłoszę: mój adres e-mail: karolka1999@interia.pl, baner wstawię do odpowiedniej zakładki i już dodaję się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    summertime2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej! Jasne, że się zgłaszam *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się ! od dawna marzę przeczytać tą książkę.

    blair
    blairwaldorf66@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    e-mail: elmo@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    e-mail: neutronowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. "Ja, anielica"?! Nie ma opcji, zgłaszam się!

    julia.skrzypinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście! Ja też się zgłoszę. :-)

    inia.ewelina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja chetnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział ;)

    Patrycja
    info@rod-met.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością zgłoszę się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się zgłaszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :) Baner dodany w zakładce 'Konkursy' na moim blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się, bo właśnie 'przywędrowała' do mnie pierwsza część serii , więc się zgłaszam ;)
    Flouube
    gocha_4373@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się z chęcią. :) Baner zaraz dodam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również się zgłaszam:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. natali2414@interia.pl
    nata2414

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jestem ogromnie wdzięczna w uczestniczeniu w życiu mojego bloga.
Komentarze anonimowe będą kasowane (proszę o przedstawianie się).