niedziela, 15 lipca 2012

Zabawa "lubię"

Za otagowanie dziękuję marichetti  :-) ;*

Bardzo podoba mi się ta zabawa. Nie tylko możemy się bliżej poznać, ale także trochę nad sobą zastanowić, czyż nie? Co sprawia nam przyjemność? Uświadomić sobie drobne, malutkie rzeczy, które czynią nas szczęśliwszymi.

 
Mini zasady: 
1. Banerem – jest owo zdjęcie, które pojawia się u mnie – i u każdej otagowanej dziewczyny/chłopaka 
2. Napisz kto Cię oTAGował
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy,
które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą,
te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt
banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.

LUBIĘ: 
Lubię książki, ale rozwodzić się nad tym nie będę, bo to oczywiste.
Lubię koty. Doskonale się z nimi rozumiem. Patrzę w ich oczy i dostrzegam, niemal ludzką inteligencję i przebiegłość. Pojmuję ich potrzebę niezależności – to chodzenie własnymi ścieżkami.
Lubię kino złotych lat Hollywoodu.
Lubię aktorki dawnych lat. Były kwintesencją dobrego smaku, stylu i klasy.
Lubię lata 40. bo są ostatnim tchnieniem starej epoki.
Lubię jeść, co niestety widać po mnie na pierwszy rzut oka.
Lubię pić kawę. Przed porannym kubkiem kawy, uprzejmie proszę do mnie nie rozmawiać.
Lubię mój blog. Nawet nie podejrzewałam ile radości sprawi mi pisanie notek i komentowanie Waszych.
Lubię słuchać Beethovena.
Lubię upały i deszcz. Właściwie jestem w dość komfortowej sytuacji. Uwielbiam upały, uwielbiam deszcz. Każda pogoda jest dla mnie dobra (prócz śniegu).
Lubię czarne sukienki.


Zapraszam do zabawy (mam nadzieję, że jeszcze nie wzięły w niej udziału): Czytelniczka, Sylwuch, Nati, Blair Blake

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie, ale już wzięłam udział w tej zabawie:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Również piję kawę litrami ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zostałam zaproszona przez Marichetii i w wolnej chwili wezmę udział w zabawie :) Kiedyś piłam dużo kawy teraz tylko od czasu do czasu, też lubię jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię kotów, wolę psy;) Ale łączy nas zamiłowanie do książek, kawy, blogowania i deszczu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie mnie! : ) Nie brałam jeszcze udziału w tej zabawie, więc napiszę swoje odpowiedzi w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za otagowanie mnie ;-) Późno, ale odpowiem z przyjemnością!

    Bardzo podobają mi się także Twoje odpowiedzi. Też lubię koty, książki i pić kawę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jestem ogromnie wdzięczna w uczestniczeniu w życiu mojego bloga.
Komentarze anonimowe będą kasowane (proszę o przedstawianie się).