wtorek, 12 czerwca 2012

MYŚL I CHUDNIJ ODKRYWCY PRAWA PRZYCIĄGANIA W AKCJI - DVD Esther i Jerry Hicks


MYŚL I CHUDNIJ ODKRYWCY PRAWA PRZYCIĄGANIA W AKCJI - DVD
Esther i Jerry Hicks
Rok wydania: 2012
Format: 130 x 182 mm
Oprawa: pudełko

Podejrzewam, że prawie każdy miał moment, lub ma taki aktualnie, gdy nie odpowiada mu jego waga. Czasem jest za wysoka, czasem zbyt niska, jednak mało kto, potrafi z czystym sumieniem i całkowicie szczerze powiedzieć „Jestem zadowolona/y ze swojego wyglądu. Częściej spotykany jest problem z nadwagą. Ten problem osiąga niebywałe wręcz rozmiary. Nadwaga zyskała rangę choroby cywilizacyjnej.

Esther i Jerry Hicks podają nam proste sposoby jak metodą małych kroczków oraz channelingu osiągnąć wymarzoną wagę. To małżeństwo podobno (podkreślam słowo podobno) otrzymuje przekazy od wyższego, wszystkowiedzącego, niecielesnego bytu – Abrahama. Esther jest kimś w rodzaju medium do którego docierają sygnały od wyżej wymienionego bytu. Płyta stanowi cykl seminariów na temat osiągania idealnej sylwetki.

Jak to zwykle bywa, problem nie leży na zewnątrz – w jedzeniu, środowisku, tylko w nas samych – w naszych głowach. Podstawowym problemem jest stawianie sobie zbyt wygórowanych celów i oczekiwanie natychmiastowych rezultatów. Esther, a raczej byt przemawiający przez nią radzi by do sukcesu podążać niedużymi kroczkami. To będą drobne sukcesy nad naszymi złymi nawykami, a wiadome jest, że sukcesy, nawet te niewielkie niesłychanie motywują nas do działania.

Kluczowe jest to co myślimy. Pozytywne nastawienie. Brzmi banalnie, ale to właśnie klucz do osiągnięcia wyznaczonych celów. Naturalnie to właśnie niezadowolenie z obecnej sytuacji jest motorem napędowym zmian, jednak spójrzmy na siebie łaskawszym okiem. Zamiast po każdym spojrzeniu w lustro powtarzać sobie „Jestem gruba/y”, pomyślcie „Mam ładne oczy/ śliczny uśmiech/ pogodne usposobienie”. Z nieustannego samobiczowania się nic dobrego nie wyniknie. Esther radzi by skupić się na wizualizacji wymarzonej sylwetki, pozytywnych aspektach naszej osoby oraz drobnych wygranych w potyczkach toczonych ze sobą, zamiast wyszukiwać nieustannie nieskuteczne diety i wsłuchiwać się w słowa pseudoekspertów.

Ażeby streścić te dwie płyty DVD mogę użyć dwóch słów – pozytywne nastawienie. Jedzenie i nasze ciało nie jest naszym wrogiem. Nie ustawiajmy się pod prąd naszych pragnień.
6/10

Za odkrycie przede mną tajemnic prawa przyciągania dziękuję

7 komentarzy:

  1. na ten moment akurat tego typu pozycja mi nie potrzebna, więc pass :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście się odchudzać nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się póki co wagą nie przejmowałam nigdy i jak na razie trwam w tym stanie... :) Książka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przemawiają do mnie takie publikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i by mi się przydała, ale nie przeczytam, Nie ciekawi mnie aż tak bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi ciekawie, choć raczej po to nie sięgnę
    fajnie, że nie recenzujesz jedynie typowych książek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jestem ogromnie wdzięczna w uczestniczeniu w życiu mojego bloga.
Komentarze anonimowe będą kasowane (proszę o przedstawianie się).