środa, 23 stycznia 2013

Konkurs

Od dawna noszę się z zamiarem wysłania w świat którejś z moich książek. Jakoś do tej pory wypadało mi to z głowy, ale w końcu się zmobilizowałam i postanowiłam, że zorganizuje konkurs z "Miriam".





Zastanawiałam się, jaką formę powinien przybrać ten konkurs i zauważyłam, że praktycznie wcale nie pojawia się - kto pierwszy ten lepszy. Wiem, wiem, tak się nie zbierze obserwatorów :-) Pierwsza osoba, która wyrazi chęć posiadania tej książki pod tym postem otrzyma ją. Możliwe, że coś jeszcze dorzucę... 
Paczuszkę postaram się wysłać do końca przyszłego tygodnia. Nie wysyłam poza granicę Polski.

Tak więc, czas start!
Powodzenia :-)

15 komentarzy:

  1. Cyrysia była pierwsza, gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cyrysia jest za szybka, buuu (psioczę dla żartu)
    Gratuluję Kochana, jesteś jak błyskawica :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Cyrysi:)
    A Tobie spokojnego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och przegapiłam, a chętnie bym tę książkę przeczytała ... Cyrysia gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cyrysia, ale szczęściara z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciekawy pomysł na wyłonienie zwycięzcy ;) Gratulacje więc dla Cyrysi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, o tej godzinie to ja byłam w szkole xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny konkurs :) chyba kiedyś odgapię zasady :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł ;D
    Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Takiego konkursu jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam w swojej biblioteczce, ale każdemu polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I have a blog made out of Blogger and it has Blogger logos at
    the top.. I've seen Blogger blogs without them, plus it makes them a great deal cooler..

    my web blog - linkeddataweb.com
    My blog post - paxil lawsuit settlements

    OdpowiedzUsuń
  13. Informuje, że dziś doszła do mnie wygrana. Jeszcze raz ślicznie dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jestem ogromnie wdzięczna w uczestniczeniu w życiu mojego bloga.
Komentarze anonimowe będą kasowane (proszę o przedstawianie się).